Jump to navigation
Divendres 10 d'abril, 19h
Del 14 de gener al 10 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 17:30h
Dissabte 11 d'abril, 20h
De l'1 de febrer al 12 d'abril
Del 9 al 12 d'abril
Dijous 16 d'abril, 19h
Concert de Rocío Márquez, considerada com un clar referent i figura consolidada de la nova generació del cant flamenc, per la veu, la personalitat inquieta i l'enorme curiositat artística que la caracteritza
Nascuda a Huelva, porta més d'una dècada forjant una carrera que mostra un gran amor per la tradició però també una imperiosa necessitat d'ampliar-ne els límits, explorant i experimentant amb melodies, instrumentació, arranjaments i lletres.
En aquesta ocasió, s'uneix a Santiago Gonzalo, Bronquio, un jove músic de tradició punk i una de les sensacions de l'escena electrònica estatal, per presentar el seu treball discogràfic conjunt, 'Tercer cielo' (Universal, 2022). Folklore i avantguarda a parts iguals.
20€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Rocío Márquez: veus, cossos Bronquio: programació, sintetizador Moviment escènic i coreogràfic: Antonio Ruz Vestuari i espai escènic: Roberto Martínez Concepte i direcció artística: Emilio Rodríguez Cascajosa i Juan Diego Martín Cabeza
Web Auditori de Girona Web Rocío Márquez