Jump to navigation
De l'11 de desembre al 8 de març (2026)
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
Dies 6, 13 i 20 de març
Del 27 de febrer al 22 de març
Del 24 de gener al 22 de març
Del 16 al 22 de març
Del 19 de de desembre al 28 de març
Del 29 de novembre al 6 d'abril
Exposició 'Palau de Vent' de Lúa Coderch, una mostra que, lluny de tractar grans gestes èpiques, és una exploració de la qüestió de la desorientació, un desencaix vital que es viu com individual, però que en realitat és compartit, i que deriva del desajust que es produeix en comprovar que els relats que estructuren les nostres vides són una mena de profecies contemporànies, caduques però vigents, que mai acaben de complir-se.
Dimecres: de 10 a 14h Dijous i divendres: de 10 a 14h i de 17 a 19h Dissabtes: d'11 a 14h i de 17 a 19h Diumenges i festius: d'11 a 14h
Dijous 27 d'octubre, a les 19h
El projecte videogràfic adopta de forma lliure l'estructura d'una tragèdia clàssica, on una protagonista sense rostre transita per un paisatge nocturn, com en un somni, i la narrativa sembla suspesa en el temps, sense un desenllaç i sense lliçó moral.
A mode de cor, l'acompanyen tres personatges dubtosos i esquius, fruit de la revisió de la figura de la sirena mitològica: veus que representen alhora el coneixement, l'atracció i el perill, però també la possibilitat de traçar un sentit i una cardinalitat pròpies.
Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona
Web Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona