Jump to navigation
Divendres 8 de maig, 20h
Diumenge 10 de maig, 18:30h
Dies 9 i 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 20h
Dies 29 i 30 de maig, 20h
Del 5 al 7 de juny
Del 22 de març al 7 de juny
Del 10 al 20 de juny
Teatre 'El jardí', una obra de Lluïsa Cunillé, una de les dramaturgues catalanes més representada i premiada internacionalment, dirigida per Albert Arribas.
Dissabte 4 de juny: 20h Diumenge 5 de juny: 18h
Una dona que havia treballat de jardinera al parc municipal i ara està a punt de divorciar-se, després d'haver desaparegut durant dos anys. Una assistenta social de l'Ajuntament, que havia anat a la mateixa escola que ella. Un pis que potser aviat ja no serà habitable, amb un jardí abandonat poblat de tota mena d'ombres.
Amb una delicada simplicitat i una intensitat abassegadora, la trobada d'aquestes dues dones abocarà les dues funcionàries als abismes del malestar de la memòria europea, escindida entre el record opressor de la seva follia més destructiva i el vertigen dolorós de les velles utopies comunitàries.
14€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Text: Lluïsa Cunillé Direcció: Albert Arribas Repartiment: Màrcia Cisteró i Antònia Jaume Espai escènic i vestuari: Sílvia Delagneau Caracterització: Noemí Jiménez Producció: Centaure Produccions
Web Sala La Planeta Web Centaure Produccions