Jump to navigation
Del 20 de desembre al 18 de gener
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 de gener
Del 13 de desembre al 18 de gener (2026)
Del 18 de desembre al 18 de gener
Dimarts 20 de gener, 20:30h
Teatre 'El que no es diu', una obra de Marilia Samper on, mitjançant la conversa d'una parella fa pujar dalt de l'escenari la realitat silenciada del que es coneix com a cultura de la violació, aquella dinàmica tan arrelada en la nostra construcció social i sentimental que fa que permetem conductes, que encobertes per l'amor, el desig i la necessitat de respondre a les expectatives d'un imaginari adquirit, perpetuen la pràctica de la violació.
Es tracta d'una cosa tan comuna i silenciada que ens pensem que no existeix.
Dissabte 9 d'abril: 20h Diumenge 10 d'abril: 18h
Una parella que trenca i una veritat de la qual no n'han volgut parlar. Ara tots dos s'enfronten a una revelació que els marcarà un camí diferent per a cadascú. Un camí que és tant just com necessari: un final que també és un principi. Tancar ferides, prendre consciència, acceptar la responsabilitat, perdonar-se, trobar respostes, fer-se preguntes.
14€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Marilia Samper Repartiment: Muguet Franc i Francesc Ferrer Il·luminació i coordinació tècnica: Jordi Berch Fotografies: Ferran Rivas Una producció de La Pocket amb el suport de la Sala Beckett
Web Sala La Planeta Web La Pocket