Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 18h
Divendres 20 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 17h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Teatre 'Inundes tot l'espai' de Laura Masmiquel, una proposta de reflexió sobre la creació i quin sentit té aquesta en un món com l'actual on tot es mou per interessos econòmics.
Dissabte 12 de febrer: 20h Diumenge 13 de febrer: 18h
En un món basat en la productivitat a ritme frenètic, quin lloc té la creació artística? En una societat que només cerca el triomf i el poder, quin tipus de relacions afectives es poden tenir?
Un marxant d'art molt reconegut coneix una prostituta en una galeria i inicien una relació. Mentre ell ven quadres, ella li ven el seu cos. Però els dos amaguen un secret: ella en realitat és una artista plàstica i ell es troba en la misèria absoluta. El seu vincle cada cop és més fort, però un dia els secrets surten a la llum.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Mireia Vallès Intèrprets: Xavier Barnils i Laura Masmiquel Dramatúrgia: Laura Masmiquel Espai i caracterització: Pablo Paz Música: Bernat Riera - Mr. Ed Studios Fotografia: Sílvia Poch Vídeo: Ramon Riba Disseny gràfic: Xavi Casadesús Distribució: Cio Fernández Producció: La Nuclear
Web Escenaris Web Sala La Planeta