Jump to navigation
Divendres 27 de març, 19h
Del 6 al 27 de març
Dijous 5 de març, 20h
Del 16 de gener al 27 de març
Del 20 al 27 de març
Del 17 de gener al 28 de març
Dissabte 28 de març
Concert de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya que, amb Nicolas Altstaedt al violoncel, interpretaran obres de Pedrell, Haydn i Brahms.
La Segona simfonia de Johannes Brahms és una apoteosi del romanticisme musical, enriquida per múltiples influències. Des de l'inici, un amable diàleg entre trompes i fustes ombrejat per les cordes dibuixa una atmosfera subtil, embolcallada en una alegria malenconiosa i plena de clarobscurs.
Un gran compendi de la "bellesa plàstica" que es complementarà amb el concert per a violoncel de Haydn i els poemes simfònics que Pedrell va finalitzar després de les estades a Itàlia i França abans que Richard Strauss conclogués els seus. Una al·legoria a Petrarca, sonoritats de triomfs, de mort, de fama, i que culminaran amb la nostàlgia esperançadora de Brahms.
28 o 15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Auditori Municipal de Girona