Jump to navigation
Del 4 d'octubre al 4 de gener (2026)
Dies 2, 3 i 4 de gener
Del 20 de desembre al 4 de gener
Diumenge 4 gener
Del 27 de desembre al 4 de gener de 2026
Del 27 de desembre al 4 de gener
Dies 25, 26, 27 i 28 de desembre i 1 i 4 de gener
En el marc de La Remoguda, espectacle de circ contemporani 'Teatre de paper', de la Cia. Rauxa, que a través de la manipulació d'objectes, el clown, el teatre físic i un bagatge de titelles extraordinàries busca reivindicar el poder de la Imaginació.
'Teatre de paper' és una persona en la seva solitud, és una festa sense festeig, un monodiàleg on la imaginació alleugera el pes de la soledat per donar pas a un món poètic i oníric.
És una pausa, un error dins d'un sistema accelerat. Un moment suspès en el temps on el món s'atura i la poesia dansa.
5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Idea original: Rauxa Cia. Escriptura i direcció: Xavi Sánchez i Analia Serenelli Interpretació: Xavi Sánchez Mirada externa: Analia Serenelli Escenografia: Rauxa Cia. Música: Jesus Acebedo
Centre Cívic de Porqueres
Web Centre Cívic de Porqueres Facebook Cia. Rauxa