Jump to navigation
Dijous 5 d'octubre, 20h
Divendres 6 d'octubre, 17:30h
Divendres 6 d'octubre, 19h
Divendres 6 d'octubre, 19:30h
Divendres 6 d'octubre
Divendres 6 d'octubre, 20:30h
Teatre 'Dues dones', a càrrec de La Funcional Teatre, amb la que mostren un viatge breu però vibrant. Un exercici de desorientació social i geogràfica que planteja noves formes de pensar sobre la cultura i patrimoni europeus.
A partir de la pel·lícula 'After Love' escrita i dirigida per Aleem Khan.
L'obra ens situa a la ciutat portuària anglesa de Dover i narra la història de Mary Hussain, que es troba sobtadament vídua després de la inesperada mort del seu marit.
Un dia després de l'enterrament, descobreix que ell tenia un secret a només vint-i-una milles a l'altra banda del Canal de la Manxa, a Calais.
12€ | Comprar entrades aquí (enllaç)
Autoria: Aleem Khan Adaptació i direcció: Juli Sanjuan Palma Interpretació: Sara Bartolomé, Toni Naranjo i Anna Turró Escenografia: Juli Sanjuan Palma i Empar Rodon Producció: La Funcional Teatre
Web La Planeta Instagram La Funcional Teatre