Jump to navigation
Del 20 de setembre al 23 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre, 19h
Del 25 al 28 de desembre
Del 20 al 28 de desembre
Del 23 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 19h
Diumenge 28 de desembre, 18h
Teatre 'Persèfone', una obra de Iannis Ritsos dirigida per Gerard Bidegain on la idea de l'equilibri entre el món antic (atàvic, pur i gairebé perdut) contraposat al món contemporani (sorollós, superficial i cruel) dansa líquidament al voltant de la presència d'una dona conscient de la llum i la fosca.
Ha tornat, com fa cada any, al lloc on va passar la seva lluminosa infantesa. Després de retrobar les antigues amistats, decideix entrar a la casa familiar acompanyada de la seva millor amiga. Fa molt de temps que viu fora i Persèfone té ganes de compartir tot allò que ha après i callat durant anys.
14€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autor: Iannis Ritsos (1909-1990) Direcció escènica: Gerard Bidegain Traducció: Joan Casas Repartiment: Laia Gotsens (Persèfone) i Emma Duran (L'amiga blava de l'aigua) Coreografia: Emma Duran Espai escènic, utillatge i imatge: Rafa Haro Documentalista del procés de treball: Uxia Campo
Sala La Planeta
Web Sala La Planeta