Instal·lació 'El castor que plorava' de Cabosanroque

Instal·lació 'El castor que plorava' de Cabosanroque, que continua investigant els límits expressius i la relació de l'espectador amb l'escenari, ara a través d'una gran al·legoria barroca inspirant-se molt lliurement en l'obra 'El gran teatro del mundo' de Calderón de la Barca.
Dividint en dos el públic, l'espectacle esdevé tota una experiència d'observats i observadors. Dues obres diferents superposades: la que passa dins de les quatre caixes amb un grup sobre l'escenari, i la que escolta l'altre meitat des de platea, a través d'auriculars.
Durada: 45 minuts
Divendres 22 de novembre: 16, 17, 18, 19 i 20h
Dissabte 23 de novembre: 11, 12, 13, 16, 17 i 18h
Diumenge 24 de novembre: 11, 12 i 13h
Dijous 28 de novembre: 18, 19 i 20h
Divendres 29 de novembre: 17 i 18h
Dissabte 30 de novebre: 12, 13, 16, 17 i 18h
Diumenge 1 de desembre: 12, 13, 16, 17, 18, 19 i 20h
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació: cabosanroque (Laia Torrents Carulla, Roger Aixut Sampietro)
Desenvolupament tecnològic: Julià Carboneras Girga
Producció executiva: Helena Febrés Fraylich
Temporada Alta
Ajuntament de Girona