Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 17h
Divendres 24 d'abril, 17:30h
Divendres 24 d'abril, 18h
Divendres 24 d'abril, 19h
Divendres 24 d'abril, 19:30h
En el marc del Temporada Alta, lectura de Thoreau - Walden a càrrec de Carlos Cuevas que descriu l'experiència i les reflexions del filòsof estatunidenc H.D. Thoreau (1871-1862), que va passar dos anys en una cabana feta amb les pròpies mans a la vora d'un llac de Massachussetts. Els textos 'Walden, o la vida als boscos' i 'Caminar' són utopies sobre la possibilitat de viure plenament i aprendre el que la vida realment pot ensenyar.
Dues obres que abracen la natura com a mestra i promouen la llibertat de l'autosuficiència com a via capa la veritable satisfacció personal.
8€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Intèrpret: Carlos Cuevas Adaptació: Marina Espasa Traducció: Anna Turró (Walden, Símbol Editors) i Marina Espasa (Caminar, Angle Editorial) Direcció: Glòria Balañà Producció: Festival Clàssics i Temporada Alta
Sala La Planeta
Web Sala La Planeta Web Temporada Alta