Jump to navigation
Del 27 de novembre al 18 de desembre
A partir del 25 de gener
Nova edició del cicle Trobades amb…, que en aquesta ocasió compta amb Codea Studio, on els fundadors de Codea, Àlex Martí, Jose Rosales i Ricard Sunyol, explicaran el viatge que els ha portat d'un local del Poblenou a un dels festivals de disseny de més prestigi.
Presentació a càrrec de Pere Solà Gimferrer, periodista cultural i crític de ficció televisiva. Actualment, escriu al diari La Vanguardia, presenta el pòdcast 'Siguiente episodio' i és col·laborador habitual del programa de ràdio 'El món a RAC1'.
Quan l'Àlex, el Jose i el Ricard van crear Codea Studio en un antic bar de Barcelona, no s'imaginaven que algun dia desenvoluparien campanyes per a l'Ajuntament de Barcelona, la Facultat de Disseny Elisava o marques internacionals com Puma.
Les peces d'aquesta agència creativa busquen descobrir el sentit de les coses, sempre posant l'humor i la humanitat pel mig.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web CaixaForum Girona Instagram Codea Studio