Jump to navigation
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener, 22h
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dies 23 i 24 de gener
15a edició del Festival de Cervià que, com sempre, tindrà lloc a l'església de Santa Maria de Cervià de Ter i donarà ànima musical a aquesta veritable joia del romànic català.
El festival celebra el seu 15è aniversari seguint les dues línies que han vertebrat la seva història: la promoció del talent local amb la residència de la gran violinista Helena Satué i la presència del seu Quartet Cosmos, i la visita d'estrelles internacionals amb el recital de la pianista Varvara.
L'acte fundacional del monestir va tenir lloc el 1053 en presència de Silvi Llobet, senyor de Cervià, i de Ramon Berenguer I de Barcelona. Dedicat a l'orde benedictí, va viure el seu pitjor moment el 1835 quan va ser desamortitzat i convertit en propietat particular. A principis dels anys 90, els veïns de Cervià van impulsar la seva restauració.
Consulta'l aquí (enllaç)
Comprar entrada aquí (enllaç)
Cervià Antic i Ibercàmera Girona
Web Ibercàmera Girona