Jump to navigation
Dilluns 9 de febrer, 19h
Dimecres 11 de febrer, 20h
Dijous 12 de febrer, 19h
Dijous 12 de febrer, 20h
Del 6 de desembre al 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, 22h
Dissabte 14 de febrer
Concert de Cesk Freixas qui, més que un cantautor, és un narrador d'històries apassionat que ha deixat la seva empremta a través de nou discos, tres llibres de poesia i tres contes infantils.
La seva gira actual, una retrospectiva dels 20 anys de carrera, convida a un viatge per les melodies que han marcat els Països Catalans. Una oportunitat de retrobament amb les cançons que han teixit la seva carrera musical, amb títols com 'La petita rambla del Poble Sec', 'Aigua' o 'La princesa de la revolta'.
Cesk Freixas posa fi a una etapa, però la seva música perdurarà com una crònica viva dels moments compartits i les històries cantades.
22€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Cesk Freixas: veu i guitarra Víctor Nin: guitarres Gerard Sasa: teclat Ramon Castellví: bateriaEnCantados interpretarà aquest concert en llengua de signes
Ajuntament de Girona
Web Auditori de Girona Instagram Cesk Freixas