Els Pets, Cantant les quaranta, 2025


Del 19 de març al 27 de juny
Concert d'Els Pets, que celebren el 40è aniversari de la seva carrera amb 'Cantant les quaranta', on conviden a compartir amb ells una gira única i diferent. Tocaran de manera íntegra els quatre discs més emblemàtics i reconeguts de la seva trajectòria: 'Calla i Balla', 'Bon dia', 'Agost' i 'Som', els àlbums que marquen de manera més fidel l'evolució artística que els ha portat a poder arribar a aquest aniversari amb tanta bona salut.
No els tocaran tots a cada actuació, són dos espectacles diferents i complementaris, un amb 'Calla i Balla' i 'Som' i l'altre amb 'Bon dia' i 'Agost'.
Dissabte 1 de febrer:
20h | 'Calla i balla' + 'Som'
Diumenge 2 de febrer:
18h | 'Bon dia' + 'Agost'
Entre 34 i 28€ | Abonament 2 dies entre 56 i 48€
Comprar entrada o abonament aquí (enllaç) (Entrades exhaurides)
Ajuntament de Girona
Web Auditori de Girona
Web Els Pets