El Generador. Cicle de música experimental, Girona, 2025


Del 19 de març al 27 de juny
7a edició del cicle de música experimental El Generador, que enguany posa en diàleg el passat, present i futur de la música experimental a les comarques gironines.
Més de seixanta músics participen en aquesta setena edició, que programa sis sessions de concerts-xerrada, una conferència, un petit cicle de cinema documental, un taller amb concert final i una experiència immersiva d'alta intensitat, passant per Vidreres i per diversos espais de la ciutat de Girona al llarg de sis mesos.
Consulta'l aquí (enllaç)
Entrada gratuïta
Associació Cultural Ameba
Web Associació Cultural Ameba
Instagram Associació Cultural Ameba