Jump to navigation
Del 24 al 26 de gener
Divendres 30 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 17:30h
Dissabte 31 de gener, 19h
Dissabte 31 de gener
Dissabte 31 de gener, 20h
Espectacle 'La Quijá' de la coreògrafa Paloma Muñoz, artista resident al Mercat de les Flors 2024/2026, que porta un espectacle que busca tornar al cos, no sols com a individu sinó com a col·lectiu, en la cerca d'una trobada personal i compartida.
Durada: 70 minuts
El punt de partida de 'La Quijá' és la imatge d'un paisatge devastat, aspre i sec, i la necessitat de tornar als orígens i al cos com a motor de la creació amb la intenció de buscar la poesia en els cossos en moviment. Es tracta d'una travessia cap a l'interior, cap a la substància que resideix en els ossos, i així ballar des de la medul·la.
Entre 8 i 22€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Intèrprets: Edoardo Brovardi, Joan Ferré, Alejandro Fuster, Jacob Gómez, Lara Misó, Paula Parra, Marta Santacatalina, Wilchaan Roy, Amanda Rubio i Blanca Tolsá Direcció i coreografia: Paloma Muñoz, en col.laboració amb els ballarins Producció: Mercat de les Flors
Ajuntament de Girona
Web Teatre Municipal de Girona