Arts
,
2025

Exposició RaholaFoto2023

Exposició 'RaholaFoto2023', mostra que recull una selecció dels 45 treballs fotogràfics presentats a la 15a edició dels Premis Carles Rahola de Comunicació Local, lliurats el mes de febrer de 2024.

Rahola foto 2023 inclou la guanyadora a la millor fotografia de premsa en la darrera edició dels premis, Dolors Gibert Viñolas (per 'Sequera'), així com els tres finalistes, Toni Vilches (amb 'Eduard Sitjas. Lutier'), David Aparicio (amb 'Maydayterrani)' i Jordi Ribot i Puntí (amb 'El petó. Barraques de Girona', a més de les fotografies d'Oriol Clavera, Robin Townsend Pi-Sunyer, Aniol Resclosa i Planes, Joan Castro i Folch, Pere Duran, Glòria Sánchez, David Aparicio, Jordi Borràs Abelló.

Els Premis Carles Rahola de Comunicació Local, promoguts per la Diputació de Girona i la demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC-Gi), van néixer amb l’objectiu de reconèixer la tasca de la professió periodística a les comarques gironines i fomentar la creativitat informativa i les iniciatives per difondre, recuperar, gestionar o aplegar informació de tipus periodístic en qualsevol aspecte, format, àmbit i estructura.

Programa: 

Consulta les activitats relacionades aquí (enllaç)

Organitza: 

Diputació de Girona i Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya