Jump to navigation
Del 19 de de desembre al 28 de març
Del 19 al 29 de març
Del 6 al 31 de març
Del 3 al 5 d'abril
Del 29 de novembre al 6 d'abril
Del 18 de setembre al 6 d'abril (2026)
Del 23 de gener al 6 d'abril
Del 10 de març al 8 d'abril
Nova edició del monar'T, el festival de Murals i d'Art Urbà als barris de Santa Eugènia de Ter i de Can Gibert del Pla, amb un caràcter 100% social i de temàtica multicultural, ja que es tracta d'una iniciativa comunitària que cerca la implicació de tothom, tant a nivell associatiu, d'entitats veïnals, socials i culturals, de serveis i d'administracions, com a nivell individual, d'artistes i veïns implicats.
La última setmana de setembre, els artistes seleccionats conviuen i coneixen els barris, de la mà dels veïns i veïnes, i artistes que formen part del projecte, per fer-los partícips en el dia a dia del territori i que coneguin el teixit associatiu que hi ha. Durant aquesta setmana intervindran en els espais públics i privats, proposats i seleccionats comunitàriament.
Al llarg de la setmana hi ha activitats artístiques i culturals per a totes les edats i gustos. Tallers familiars per a joves i adults, d'esprai i grafitti, de tablet & Dj, arts escèniques o visites guiades per conèixer l'itinerari del monar'T.
Consulta totes les activitats aquí (enllaç PDF), i els artistes participants aquí (enllaç PDF)
Web Festival monar'T Instagram Festival monar'T