Òpera 'Nabucco' de la Fundació Òpera a Catalunya

Òpera 'Nabucco', a càrrec de la Fundació Òpera a Catalunya, la tercera òpera de Giuseppe Verdi i el seu primer gran èxit, que el va catapultar al lloc de domini de l'òpera italiana.
L'èxit de la seva estrena fou aclaparador no només per les virtuts musicals de l'obra, sinó perquè el públic, ja immers dins l'onada nacionalista que acabaria desembocant en la unificació de tota Itàlia en un sol estat, es va veure reflectit en la trama: un episodi de l'exili hebreu a Babilònia després de la conquesta de Jerusalem per part del rei Nabucodonosor II.
A destacar el celebèrrim cor 'Va, pensiero', on els hebreus manifesten el seu enyor per la pàtria perduda i que s'ha convertit en un himne a la llibertat.
L'òpera tracta temes com el poder, la redempció i la llibertat, amb personatges poderosos i emocions magistralment reflectides a través d'una música majestuosa i expressiva.
Durada aproximada: 2 hores i 50 minuts.
Acte 1: 45 minuts + Descans de 20 minuts
Acte 2: 35 minuts + Descans de 15 minuts
Actes 3 i 4: 55 minunts
Ambientada a Babilònia, 'Nabucco' és una òpera èpica que narra la rivalitat entre el rei babiloni Nabucodonosor, que oprimeix el poble jueu, i la seva filla adoptiva, Abigaille.
Entre 10 i 50€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Ajuntament de Girona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.