Jump to navigation
Dijous 12 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 17h
Divendres 13 de febrer, 17:15h
Divendres 13 de febrer, 18h
Divendres 13 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20h
Dies 12 i 13 de febrer, 20h
Teatre 'Casting Lear', una peça d'autoficció d'Andrea Jiménez, on investiga les confluències entre ficció i realitat, teatre i performance en aquesta irreverent adaptació de 'El rei Lear', de William Shakespeare, en què dirigeix en directe un actor diferent cada funció en el rol de Lear.
Andrea obre així un espai de trobada amb una generació d'actors i homes per reflexionar sobre la paternitat, l'amor i el perdó, en un exercici teatral tan valent com lúdic.
18€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Andrea Jiménez Direcció: Andrea Jiménez i Úrsula Martínez Interpretació: Andrea Jiménez, Juan Paños, actor convidat Assessorament dramatúrgia: Olga Iglesias Escenografia: Judit Colomer Il·luminació: Judit Colomer Vestuari: Yaiza Pinillos Moviment: Amaya Galeote
Ajuntament de Girona
Web Teatre Municipal de Girona