Jump to navigation
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20:30h
Teatre 'Dones de ràdio', una obra de Cristina Clemente dirigida per Sergi Belbel.
La Rosa, de cinquanta-cinc anys, lidera un programa de ràdio de màxima audiència, és una dona irònica i amb caràcter. L'Àgata, que ronda els quaranta, treballa d'infermera en un hospital, és discreta i sensible. La Carol, que encara no ha fet els trenta, no està gaire centrada professionalment, i és directa i desinhibida.
Tres vides que no tenen res en comú, fins al dia que cadascuna d'elles es troba... un bony al pit. Les tres vides faran un gir de 180 graus. Tres grans actrius del nostre país: l'Àngels Gonyalons, la Sara Espígul i la Sara Diego, es posen a la pell d'aquestes tres dones per explicar-nos amb tendresa, amb sensibilitat, però també amb molt sentit de l'humor, la seva vivència a partir de l'aparició de la malaltia.
18€ | Comprar entrada aquí (enllaç) (Entrades exhaurides)
Autoria: Cristina Clemente Direcció: Sergi Belbel Intèrprets: Àngels Gonyalons, Sara Espigul, Sara Diego Escenografia: Max Glaenzel Il·luminació: Kiko Planas Disseny de so: Jordi Bonet i Efrén Bellostes Vestuari i caracterització: Núria Llunell
Ajuntament de Banyoles
Web Cultura Banyoles