La memòria del gel

En el marc de la Fira Terres, teatre 'La memòria del gel', una oda a la vida que parla de la supervivència, la de la societat i la del planeta. Indaga en els murs emocionals que es volen enderrocar mentre el món es descongela.
A partir d’una experiència personal de l’artista Ada Vilaró, la supervivència d’un infart, l’espectacle convida a la pausa, a repensar-se a una mateixa, a escoltar el batec del cor, el propi, el dels altres, el dels animals, el de les plantes... sentir els múltiples batecs de vida.
18€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i interpretació: Ada Vilaró
Creació: Vero Cendoya, Elayne Grayling i Maria Stoyanova
Direcció: Pep Pla i Ada Vilaró
Escenografia: Paula Bosch
Il·luminació: Natàlia Ramos
Espai sonor: Joan Gorro
Assessorament: Vero Cendoya
Ajudant de direcció: Elayne Grayling
Sala La Planeta
Web Sala La Planeta