Jump to navigation
Dissabte 7 de març, 19h
Del 23 de gener a l'1 de febrer
Diumenge 1 de febrer, 18h
Dies 31 de gener i 1 de febrer
Dijous 5 de febrer, 19h
Dijous 5 de febrer, 20h
Divendres 6 de febrer, 19h
Teatre 'Les mares', un espectacle de Fel Faixedas i Carles Xuriguera on parlen de les seves mares, o més aviat, les seves mares parlen d'ells. Un espectacle profund, sincer i que ens fa morir de riure… mai més ben dit.
Durada: 90 minuts
Primera sessió: 18:00h Segona sessió: 20:15h
En Faixedas ha tingut una idea brillant. Encara no l'entén, però és brillant. En Xuriguera entén la idea d’en Faixedas, però no s’hi veu. Sort de les mares que ho salven sempre tot. Ni mortes poden descansar en pau. El duet, per art del teatre, es converteix en quatre.
Entre 8 i 25€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autors, actors i direcció: Fel Faixedas i Carles Xuriguera Ajudant de direcció: Raul Martinez Disseny de llums i so: Dani Tort i Cesc Pastor Direcció audiovisual: Robert Molist Pantalla audiovisual: Actua Grup Tècnic funció: Joan Ferrer
Web Teatre de Girona