Jump to navigation
Dijous 19 de març, 19h
Dijous 19 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 18h
Divendres 20 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 20h
Teatre 'Un xai ha creuat el desert' de l'artista saltenca Núria Corominas, que puja a l'escenari amb el seu primer espectacle en solitari, que poetitza i escenifica un dels grans malestars de la nostra època: la patologia de la depressió.
'Un xai ha creuat el desert' és una faula musical al voltant de la depressió. O al voltant de la melancolia. O al voltant del mal dels nostres temps. També és un intent per plantar cara a la paràlisi de l'estat depressiu a través de la figura d'un bufó que, juntament amb el seu seguici de músics, es mofa del psicologisme i de la romantització de la seva condició.
Aquest és un espectacle sobre un bufó deprimit que juga amb la música i la paraula per tal d'emancipar-se del mutisme melancòlic, de la seva tonalitat neutre i dels imaginaris capturats per les patologització de la vida.
Durada: 55 minuts
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia i direcció: Núria Corominas Pérez Interpretació: Núria Corominas Pérez, Frances Ribes, Joel Beltrán i Daniel Ruiz Assistència a la direcció: Frances Ribes i Rita Capella i Margarit Il·luminació: Ana Rovira Composició musical: DAFT KANT, Frances Ribes i Núria Corominas Pérez Coordinació tècnica i tècnica de so: Sofia Martori Vestuari i construcció d'utillatge: Marian Brea Confecció de vestuari i escenografia: Cosidores de Salt
Ajuntament de Girona
Web Teatre Municipal de Girona