Jump to navigation
Cicle 'Shakespeare in music' a càrrec del baríton i divulgador Enric Martínez-Castignani, on explorarà algunes de les obres de William Shakespeare, des de les tragèdies fins a les comèdies, passant per les seves obres històriques o sonets, i com aquestes han servit d'una rica inspiració per a alguns dels compositors més importants de la història.
Des de Verdi fins a Britten, passant per Rossini, Schubert, Brahms, Stravinsky, Wagner o Cole Porter, es veurà com cadascun d'aquests genis musicals ha interpretat, reinterpretat i transformat les obres mestres de Shakespeare i han capturat l'essència dels personatges, els conflictes i les emocions a través de la música.
Un emocionant viatge per descobrir com les paraules del dramaturg anglès han estat elevades a noves altures d'expressió artística a través de la música.
Dilluns 2 de febrer: 18h | 'Les històries de Shakespeare'
Dilluns 9 de febrer: 18h | 'Shakespeare en mode de tragèdia'
Dilluns 23 de febrer: 18h | 'Shakespeare i l'art de la comèdia'
Dilluns 2 de març: 18h | 'Els lieder de Shakespeare'
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web CaixaForum Girona
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dijous 26 de febrer, 19h
Dissabte 28 de febrer
Del 16 de febrer al 16 de març
Dies 14, 15 i 16 de març
Divendres 20 de març, 19h