Jump to navigation
Dissabte 9 de maig, 17h
Dissabte 9 de maig, 16:30h
Dies 8, 9 i 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 10:30h
Diumenge 17 de maig
Diumenge 24 de maig, 17:30h
Dissabte 30 de maig, 17h
Dies 6 i 7 de juny
Espectacle 'Copiar' d'Animal Religion, que convida a l'escenari un grup de nens i nenes de 8 a 10 anys. Aquest grup no ha fet cap assaig ni cap preparació abans d'entrar a escena. Juntament amb Animal Religion, transiten per un espectacle juganer, emotiu i eclèctic on l'única guia és la còpia. D'una còpia, també en surt un original.
Durada: 50 minuts
Copiar té mala reputació. El pensament que hi ha al voltant d'aquest acte és pejoratiu, de poca originalitat, de poques idees individuals i, per tant, de poca personalitat. I és un fet sorprenent perquè, en realitat, com a éssers socials que som, d'ençà que naixem fins que morim sempre copiem.
Copiem com parlen els altres, com es mouen, com s'expressen, com es vesteixen, quines opinions tenen… En realitat, copiar és ben natural. Tots ens copiem els uns als altres, i gràcies a aquest fet ens connectem, aprenem, fem aprendre i, per tant, la societat evoluciona.
5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Animal Religion Circ: Quim Giron Llum: Jou Serra Música i dramatúrgia: Joan Cot Ros Text veu en off: Martí Sales Locució: Berta Giraut Escenografia: Animal Religion Construcció lumínica: Cube Peak Suport confecció escenogràfica: Mariona Signes
Centre Cívic de Porqueres
Web Centre Cívic de Porqueres