Jump to navigation
Espectacle familiar 'Mal de closca' de Jordi Palet a càrrec de la Companyia La Cabuda, on aborden l'emoció de la por en la infància intentant, d'una manera lúdica, trobar eines per transitar-la. És un espectacle per reviure, amb humor i tendresa, els temors infantils al voltant de la infantesa.
Edat recomanada: a partir de 3 anys.
Primera sessió: 12h Segona sessió: 18h
La tortuga Joan té mal de closca. Ni les visites, ni els regals, ni les herbetes aconsegueixen alleugerir-li el dolor. L'hauran de dur al metge. Però al Joan, això li fa més por que gràcia, perquè... qui no té por d'anar al metge?
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Text i direcció versió 2008: Jordi Palet i Puig Direcció versió 2025: Cia La Cabuda Intèrprets: Clara Climent i Canchal i Núria Ginestà Farriol Música: Jordi Riera Escenografia i Titelles: Martí Doy Adaptació de l'escenografia i vestuari: Aleix Terrés Arcarons Il·luminació: María Vaillo Solé
Sala La Planeta
Web Sala La Planeta
Divendres 24 d'abril, 18h
Dissabte 25 d'abril, 18h
Diumenge 26 d'abril, 12h
Dies 25 i 26 d'abril, 11h
Del 17 al 26 d'abril
Diumenge 3 de maig
Del 22 d'abril al 3 de maig
Dissabte 9 de maig, 17h