Jump to navigation
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 14 al 25 de gener
Del 12 de novembre a l'1 de febrer
Del 24 de gener al 4 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
Del 7 de novembre al 15 de febrer (2026)
Després de passar més de vint-i-cinc anys tancats a l’habitació vermella de la sèrie Twin Peaks, aquest mes de maig, David Lynch ens allibera amb una esperada tercera temporada de la sèrie. El maig del 2007, el Cinema Truffaut va decidir fer un cicle amb alguna de les pel·lícules del director de Montana i, com que les casualitats són sempre inherents en l’obra d’aquest autor, després de deu anys decideixen rememorar-lo amb altres pel·lícules que no es van veure en aquell moment.
Sinopsi: La percepció de la realitat d’una actriu es veu distorsionada cada cop més. Al mateix temps, descobreix que, potser, s’està enamorant del seu partenaire en un remake polac inconclós i suposadament maleït.
Fitxa tècnica: Estats Units, 2006 Amb Laura Dern, Justin Theroux, Harry Dean Stanton, Grace Zabriskie i Jeremy Irons VOSE Durada: 176 min.
Més informaciówww.cinematruffaut.com