Luis Gonzalez Trio

En la seva quarta temporada com a grup resident, el trio del pianista Luis González seguirà posant la música en viu als dimarts del Sunset. Aquesta temporada ens presentaran les composicions incloses a Smile, el seu darrer CD.
Luis González, piano
Joan Solà-Morales, contrabaix
César Martínez, bateria
Activitat gratuïta