Concert Giorquestra & Elena Rey


Del 19 de març al 27 de juny
La GIO celebra el seu 4rt aniversari amb un concert monogràfic dedicat al compositor txec Antonín Dvorák, en la commemoració dels 175 anys del seu naixement, i ho fa amb la interpretació de dues de les obres mestres de la literatura universal: el Concert per a violoncel amb el solista Daniel Müller-Schott, un dels millors violoncel·listes de l'actualitat en l'àmbit mundial, i la sempre celebrada i espectacular Simfonia del Nou Món.
Programa:
A. Dvorák: Concert per a violoncel op. 104
A. Dvorák: Simfonia núm. 9, op. 96 "del Nou Món"
Preu: 30€ | 20€