Jump to navigation
Del 20 de setembre al 15 de gener (2026)
Divendres 16 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener, 22h
Diumenge 18 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20h
Del 3 d'octubre al 30 de gener (2026)
La cantant empordanesa Neus Mar presenta un repertori que va des de l'havanera al bolero passant per les balades i arribant al son, fent un viatge de Catalunya a Cuba passant per Argentina i Xile. Aprofitant la seva versatilitat ofereix un nou i variat repertori on temes com "Cantares" o "País petit" es barregen entre altres amb "Vestida de nit", "Mare vull ser pescador",... "Aigua de Flors" tema propi que dóna nom al seu quart treball, presentat en públic aquest 2015.
Neus Mar (veu), Emilio Sánchez (guitarra i tres cubà), Pep Rius (contrabaix), Toni Gadea (percussions), Florenci Trullàs (violí) i Ivó Oller (trompeta).
Venda anticipada d'entrades a Secretaria de la Casa de Cultura, de dilluns a divendres de 9 a 13h i de 16h a 19h. Venda d'entrades a l'Auditori Josep Viader 30 minuts abans de l'inici del concert. Es poden fer reserves (màx. 5 entrades) al correu electrònic entrades@casadecultura.org. Les entrades reservades s'han de recollir a la Casa de Cultura amb antelació (com a mínim 30 minuts abans de l'inici del concert).
Més informació