Jump to navigation
Dies 14 i 15 de març
Divendres 20 de març, 17:30h
Del 10 de gener al 21 de març
Dissabte 21 de març, 10:30h
Dissabte 21 de març, 17:30h
Syrian Smiles organitza una Fira Solidària per la Infància a favor dels infants que es troben atrapats en camps de refugiats a les fronteres europees.
PROGRAMA: De 10h a 14h: Fira de tallers i activitats. Tallers de robòtica, maquillatge, escalada, circ, manualitats, inflables i racó del conte. De 10h a 14h: Circuit de Mini-Running
Programació d’espectacles 10h: Exhibició de Funky i de gimnàstica rítmica a càrrec de La vieja escuela i Studio X Funky 11h: Master Class de Zumba a càrrec de Fanny Lopez, Naty, Sara, Ainhoa i Laura 12h: Espectacle infantil Dance Itu Etuá a càrrec de la Bambalina 16h: Concert de Lali Rondalla 17h: Concert de Jordi Tonietti 18h: Contes amb Bel contes 19h Concert de Vol Menor
A partir de les 17h: Berenar solidari. Coques, pa amb xocolata i també berenar per celíacs i intolerants.
Circuit Paleo Training De 10h a 13h De 10 a 10:45: Paleo Kids: circuit exclusiu per a nens i nenes on a través del joc es treballaran habilitats com l’equilibri, la coordinació, la força, l’estratègia, etc. De 10 a 10:45: Paleo adults: circuit per a adults on podran sentir de nou les necessitats que tenien els nostres avantpassats. Adaptat a cada persona. D'11 a 11:45: Paleo family: circuit per a realitzar en família. Diversió assegurada. D'11 a 12: Carrera paleo: carrera suau amb diferents exercicis fins a arribar a la Platja del Ter on podreu refrescar-vos o aixecar alguna pedra, fer equilibris en troncs i alguna sorpresa més que us tenim preparada. De 12 a 12.45: Paleo Kids: circuit exclusiu per a nens i nenes on a través del joc es treballaran habilitats com l’equilibri, la coordinació, la força, l’estratègia, etc. De 12 a 12.45: Paleo adults: circuit per a adults on podran sentir de nou les necessitats que tenien els nostres avantpassats. Adaptat a cada persona.
Més informació