Jump to navigation
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dijous 26 de febrer, 18h
Dijous 26 de febrer, 19h
Del 17 al 26 de febrer
Dissabte 28 de febrer
Del 2 de febrer al 2 de març
Cicle d'audicions comentades d'àlbums clàssics del rock i la música popular. L'Espai Marfà acull un cicle d'audicions comentades a càrrec de reconeguts músics o professionals del sector musical que ens faran redescobrir alguns àlbums clàssics del rock i la música popular. Analitzaran tant la dimensió artística, musical i tècnica de les obres, com el context social en què van aparèixer.
L'any 1979 la publicació d'un disc va posar de cap per avall l'univers flamenc. Camarón de la Isla es convertia en Camarón i el seu nou projecte, La leyenda del tiempo, tocava el voraviu de la lletraferida flamencologia i expandia el seu art més enllà dels límits permesos. Tradició i transgressió viatjaven plegades amb el permís de Federico García Lorca, el millor lletrista que ha donat mai la 'jondura', i la percepció visionària del productor Ricardo Pachón. S'establia un abans i un després en la història del flamenc.
A càrrec de Lluís Cabrera, músic, escriptor i, sobretot, agitador cultural. És fundador i president del Taller de Músics, un centre d'ensenyament musical que ha modificat substancialment l'activitat jazzística i flamenca a la península ibèrica.
Activitat gratuïta
Més informació