Jump to navigation
Del 24 de gener al 4 de febrer
Dijous 5 de febrer, 19:00h
Dijous 5 de febrer, 20:30h
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
En el marc del bloc d'exposicions d'abril i maig, un homenatge a les avantguardes artístiques del segle XX per part d'artistes plàstics vinculats al món del cinema, exposició fotogràfica 'CAMouFLAGES. Autoretratos sin rostro', de l'artista polièdrica, icona popular i una moderna avant-la-lettre Rossy de Palma.
A la seqüència d’autoretrats fotogràfics 'CAMouFLAGES', ho materialitza amb l’acumulació de màscares, i els rostres ocults i les figures velades, embolcallades en formes escultòriques i colorides, són representacions d’un hipnòtic resultat.
El camuflatge artístic serveix per articular una reflexió estètica, política i antropològica sobre qüestions relatives a la conformació de la identitat, la construcció de la realitat o la manipulació com a signes distintius de les societats contemporànies.
Feiners: de 10 a 13h i de 16 a 22h Dissabtes: de 10 a 13h Festius tancat
Divendres 13 d’abril a les 19:30h
Laura Cornejo
Gratuït
Web Les Bernardes Facebook Rossy de Palma