Espectacle 'Josafat' - Cia. Passabarret

La companyia Passabarret ofereix el seu espectacle ‘Josafat’, una adaptació en clau de circ de la clàssica novel·la modernista de Prudenci Bertrana que desconstrueix la passió, la por, les contradiccions, les obsessions, els contrastos i la tragèdia d'aquest Geperut de Notre-Dame català, donant com a resultat un relat breu, naïf i obert a un públic familiar.
La fascinant trobada entre en Josafat i la Fineta els converteix, sense saber-ho, en els protagonistes accidentals d'un joc entre "bella i bèstia". Equilibris i desequilibris entre dos antagonistes, tan aviat desafiant la gravetat sobre un quadrant com ballant sobre una perxa. Jocs amb ganivets, teles o la follia de la roda cyr.
Entrada general 6€ | Carnet del Convent de les Arts 4€
Compra entrades aquí (enllaç)
Convent de les Arts
Web Convent de les Arts
Facebook Convent de les Arts
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.