Jump to navigation
La història de Jesucrist contada per Charles Dickens i vista a través dels innocents ulls d'un nen.
Al famós narrador Charles Dickens li resulta difícil establir un vincle amb el seu imaginatiu fill, Walter, a causa de la seva atrafegada carrera. Després que Walter interrompi una de les lectures de Dickens, aquest decideix compartir amb ell la història de Jesucrist, amb l'esperança de salvar la distància que els separa.
A mesura que Dickens narra la història, Walter queda captivat i experimenta vívidament els esdeveniments de la vida de Jesús. A través del viatge de Jesús, la relació entre Walter i Dickens s'aprofundeix, culminant en un vincle d'amor forjat a través de la narració.
Divendres 26 de desembre: 18:00hDissabte 27 de desembre: 17:00hDiumenge 28 de desembre: 17:00h (CAT)
El Cinema Casino de Begur té una capacitat de 180 espectadors i esta equipat amb un sistema de sonorització DOLBY DIGITAL 7.1 amb altaveus i amplificadors per a una potencia de 450W RMS per canal, per un total de 4 canals en pantalla, 2 canals de so ambiental i 2 més de so E.X.