Jump to navigation
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 18h
Divendres 6 de març, 19h
Divendres 6 de març, 20h
En el marc de la 29a edició de Temporada Alta, teatre 'Molly Bloom', el famós monòleg final de l''Ulisses' de Joyce reinterpretat per l’extraordinària actriu i musa de l’avantguarda flamenca Viviane De Muynck.
'Molly Bloom' és un espectacle llargament desitjat. Jan Lauwers i Viviane De Muynck es van començar a interessar el 1999 pel famós monòleg que tanca l''Ulisses' de James Joyce. No van trobar el beneplàcit dels hereus i van esperar que els drets quedessin lliures per reprendre el projecte.
Tota gran actriu té aquest text com una fita en la seva carrera. Un bombó literari i interpretatiu que pren una volada especial amb la presència de Viviane De Muynck, actriu fetitxe de l’escena belga. La crítica va dir que era molt difícil discernir on acabava l’actriu i on començava el personatge.
28 o 18€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació i adaptació: Viviane De Muynck i Jan Lauwers Intèrpret: Viviane De Muynck Dramatúrgia: Elke Janssens Vestuari: Lot Lemm Il·luminació: Ken Hioco i Jan Lauwers Producció: Needcompany
Web Temporada Alta Web Teatre de Salt