Jump to navigation
Dijous 7 de maig, 21h
Divendres 8 de maig, 19h
Divendres 8 de maig
Divendres 8 de maig, 21h
Dissabte 9 de maig
Del 24 de gener al 9 de maig
Del 14 de març al 9 de maig
Diumenge 10 de maig, 18h
Concert de Valeria Castro que, de veu sensible, fràgil, propícia al calfred, presenta el seu primer àlbum, 'Con cariño y con cuidado'. Una radiografia de l'ànima formulada en primera persona, un exercici d'autoestima i amor propi.
Tot el que canta té relació amb l'illa de La Palma, una terra, una família, un paisatge, una manera de concebre la vida. I és que, amb només 24 anys, Castro ja ha deixat enrere l'etiqueta de "jove talent" per esdevenir una realitat, una veu prometedora que ha actuat a una desena de països i ha col·laborat amb artistes com Alejandro Sanz, Vetusta Morla, Silvana Estrada o Vicente García, a més de recollir una nominació als Grammy llatins en la categoria de Millor cançó d'autor per la seva cançó 'La raíz'.
25€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Valeria Castro: veu, guitarra i pandero quadrat Pablo Cáceres: guitarra i ronroco Laia Alcolea: teclats i sintetitzadors Iván Mellén: percussió Marco Niemietz: contrabaix
Ajuntament de Girona
Web Auditori de Girona Web Valeria Castro