Jump to navigation
Del 19 de març al 3 de maig
Del 6 de març al 3 de maig
Del 4 de desembre al 3 de maig (2026)
Del 24 de gener al 3 de maig
De l'1 al 3 de maig
Del 22 d'abril al 5 de maig
Del 8 d'abril al 6 de maig
Del 2 d'abril al 6 de maig
En el marc de la commemoració del 8M, Dia Internacional de les Dones, exposició 'El dolor creatiu: art, dona i transformació' de Gala Mirissa, que presenta un projecte artístic que neix del dolor de la pèrdua d'un ésser estimat i de la necessitat de conservar la seva existència durant el procés de dol.
Aquesta proposta explora el dolor emocional, el dol i el buit existencial des d'una mirada femenina, íntima i transformadora, on l'art esdevé un espai de resistència, de memòria i de respir.
A través del retrat, l'abstracció i la fragmentació del cos i del rostre, les obres construeixen un relat visual que oscil·la entre la presència i l'absència, entre allò que es vol mirar i allò que es prefereix velar. Les figures no representen identitats concretes, sinó estats de l'ànima: el silenci, la pèrdua, la por, però també la calma fràgil que apareix després de l'esgotament psicològic.
De dimarts a dissabte: d'11 a 13h i de 17 a 20h (excepte festius)
Entrada lliure i gratuïta
Diputació de Tarragona
Web Diputació de Tarragona