Jump to navigation
Per poder participar al concurs has d'iniciar sessió amb el teu usuari. Si no tens un usuari a Surtdecasa.cat pots registrar-te.
Arriba el segon Mercat de Nadal de Vins i Caves Catalans, organitzat per Vidirecte.cat i el Club TR3SC, amb el patrocini del diari ARA. El Mercat de Nadal tindrà lloc al Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona, el dissabte 13 de desembre de 2014. Surtdecasa Penedès sorteja una entrada doble entre tots els seus lectors per a poder anar al mercat.
L'únic que cal fer és enviar un mail a l'adreça penedes@surtdecasa.cat assenyalant el nom i cognoms i el DNI de les dues persones interessades a participar. La data límit per a participar és el dimarts 9 de desembre, a les 12 hores.Els guanyadors es donaran a conèixer el dimecres 10 de desembre.
Al Mercat hi assistiran una vintena de cellers de les diferents denominacions catalanes que tenen la seva oferta de vins, caves i licors a Vidirecte.cat. Amb l’entrada al Mercat, es podran tastar les més de 80 referències que s’hi presenten i endur-se la copa de tast de regal.
L’activitat es desenvoluparà al Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona, en un entorn molt singular on s’hi exposa el millor art figuratiu contemporani dels segles XX i XXI. D’11 del matí a 8 del vespre, els assistents tindran la possibilitat de tastar i conversar amb els elaboradors de vins i caves presents, i decidir quins productes prefereixen per fer lluir a taula durant les festes nadalenques.
Web vidirecte.cat