Jump to navigation
Per poder participar al concurs has d'iniciar sessió amb el teu usuari. Si no tens un usuari a Surtdecasa.cat pots registrar-te.
Us proposem una vetllada gastronòmica i musical en el marc incomparable dels jardins de la Vil·la Casals.
El col·lectiu de productors i cuiners del Baix Penedès Terra i Taula i l'Associació de Músics del Baix Penedès ens sorprendran amb un joc de sabors, aromes i música als Maridatges musicals de Vil·la Casals. Tasts dels xefs del Vell Papiol, Lo Mam, l'Ull de Llebre i l’Obrador, maridats amb vins i caves dels cellers Jané Ventura i Avgvstvs Forum amb música en directe dels Avoi Jaçç Quartet.
Temptador, oi? Doncs regalem una l'experiència per a dues persones (valorada en 20€ per persona) pel dijous 21 de juliol a les 20h.
Només cal que respongueu la pregunta (cal estar registrat com a usuari de Surtdecasa) i creuar els dits perquè la sort us regali una experiència única per als sentits!
Més informació dels Maridatges Musicals