Jump to navigation
Tot un luxe pel paladar. Cuina de qualitat i proximitat per només 2,5 euros tapa + quinto.
En total 19 establiments balaguerins participen al 4t concurs 'De tapes per Balaguer'. Un certamen organitzat per Estrella Damm, l’ajuntament de Balaguer i l’Associació Correbars, que té com a objectiu donar a conèixer i posar en valor la gran qualitat de la nostra cuina.
Totes les propostes gastronòmiques participaran en un concurs per escollir l’establiment guanyador de la ruta. I tu! En seràs el jurat!
Com pots votar la millor tapa? És molt senzill.
Primer de tot comença la ruta! aconsegueix 3 segells de 3 establiments que participin, diposita la teva butlleta a les urnes habilitades i ja ho tens! Vot fet i a més a més entraràs al sorteig d’un àpat per a dues persones.
La tapa més votada participarà al concurs Tapa de l’any de Catalunya, un concurs en el que l’anterior edició Cal Xirricló de Balaguer va aconseguir la segona posició.
Per a més informació:gastronosfera.com
Atenció la ruta, també té aplicació per a mòbils App Gastronosfera