Jump to navigation
Del 9 de desembre al 7 de gener
Del 20 de desembre al 7 de gener (2026)
Del 13 de desembre al 7 de gener
Del 29 de novembre al 7 de gener
Del 29 de novembre al 10 de gener
Del 5 de desembre al 10 de gener
Diumenge 11 de gener, 10:30h i 12h
Diumenge 11 gener
Espectacle teatral per a tots els públics que fusiona la dansa, la música i la màgia. Una història que ens endinsa al ciberespai i que reflexiona sobre l’ús i l’abús de les noves tecnologies entre els nostres joves.
*Durada 60 minuts
*Recomanat per a tots els públics
El Marc, un jove addicte a les noves tecnologies que es passa tot el dia tancat a la seva habitació sense cap tipus de contacte ni relació externa amb els seus familiars i amics.
Un dia, a causa d’un virus molt especial se li espatllaran tots els aparells tecnològics i quedarà atrapat dins del ciberespai. Allà coneixerà als quatre membres que conformen el súper virus, en Ci, en Ber, en Nè i en Tic, uns éssers molt entremaliats als quals els encanta jugar i ballar.
El Marc haurà de trobar la manera de vèncer el súper virus trapella Ci-Ber-Nè-Tic i alhora aprendrà una lliçó molt important pel seu futur.
Entrada general 10€ | Entrada socis 8€ Reserva entrades aquí (enllaç)
Web Mag Albert Web Teatre Bravium