Cicle de Caminades Populars: Reus - Almoster, 2022

Enceta la nova edició del Cicle de Caminades Populars Rutes Reus, una caminada de Reus a Almoster.
L'itinerari d'aquesta passejada s'ha dissenyat amb motiu de l'any Gabriel Ferrater, que coincideix amb el centenari del seu naixement per apropar la figura i l'obra del poeta a tot tipus de públic. Al final de la ruta es llegirà una selecció de poemes de l'autor reusenc.
El recorregut, de 10 quilòmetres, sortirà des de la Biblioteca Central Xavier Amorós, anirà per la Boca de la Mina, els Cinc Camins fins a Castellvell, i pujarà fins Almoster, passant pel Mas Picarany on el poeta va passar la Guerra Civil amb la seva família i que forma part del seu paisatge literari.
El punt d'arribada serà al costat de la piscina municipal d'Almoster, on l'organització ha disposat un servei d'autobusos gratuïts perquè els participants tornin a Reus.
Gratuït
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Regidoria d'Esports i Reus Esport i Lleure
Biblioteques Municipals de Reus i Ajuntament d'Almoster
Web Reus Esport
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.