Jump to navigation
Divendres 3 de febrer, 20h
Dies 2 i 3 de febrer
Divendres 3 de febrer, 22h
Dissabte 4 de febrer, 20h
Espectacle 'Lo Misteri de Nadal' de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries qui, amb humor deliciós i un magnífic tractament musical, ofereixen una selecció dels millors temes del cançoners nadalenc: històries màgiques, poesia i també alguna rumba.
Un treball fresc i una novetat en el terreny de la música popular que farà viure les estones més divertides i entranyables d’aquestes festes. La primera versió de l'espectacle, estrenada el 1992, va ser el primer muntatge del grup. Ara esdevé ja el que ells pretenien crear: tot un clàssic nadalenc.
15€ general | 12€ persones sòcies del Bravium Teatre i de l'Orfeó Reusenc Comprar entrada aquí (enllaç)
Artur Gaya és Quico el Célio: veu Quique Pedret és Lo Noi: veu Jordi Fusté és Lo Mut de Ferreries: guitarra espanyola Josep Lanau Mitxum és Jaumet: veus, acordió cromàtic Sergi Molina és Lo senyor Bertomeu: percussions Quique Pellicer és Vicent Ferrer: contrabaix
Bravium Teatre i Orfeó Reusenc
Facebook Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries Web Orfeó Reusenc Web Bravium Teatre