Família
,
2023
Dissabte 4 de març
Parc de les Oliveres

2a Castellgos

2a edició de Castellgos, una caminada solidària que té l'objectiu de conscienciar la població sobre la importància de l'adopció, que forma part dels eixos de treball d'aquestes entitats a favor de la cura de l'entorn.

Prèviament a l'inici de la caminada es farà entrega d'uns obsequis als primers participants, a càrrec de Prozovalls. La caminada sortirà des del Parc de les Oliveres, i el recorregut anirà fins als Pugets i tornarà a baixar al punt inicial. La durada prevista és de més d'una hora i mitja.

També es duran a terme altres activitats com una desfilada amb els gossos i gosses en adopció per trobar-los una família; o una xerrada d'un educador caní acompanyat.

Programa: 

09:30h | Entrega obsequis pels primers participants
10:00h | Inici de la caminada
12:00h | Desfilada de gossos en adopció + Parada amb productes + Xerrada educador caní

Organitza: 

Icaria Cooperativa i SOSCanicat

Col·labora: 

Ateneu Cultural de Castellvell, Prozovalls-Center, Ajuntament de Castellvell del Camp i Diputació de Tarragona

Més informació: