Jump to navigation
Dilluns 29 de desembre, 10h
Del 27 al 29 de desembre
Del 27 al 30 de desembre
Del 22 al 30 de desembre
Del 27 al 30 de desembre, de 18 a 21h
Del 20 al 30 de desembre
Segona edició de la festa Posa't la gorra! a Reus, que torna amb l'objectiu de donar a conèixer la problemàtica al voltant dels infants afectats de càncer i les seves famílies i per sensibilitzar la societat de la necessitat de prendre mesures per millorar aquesta situació.
Posa't la Gorra! és una campanya que té per objectiu llançar un missatge positiu a la societat sobre la realitat de les famílies amb un infant o adolescent amb càncer. A més, des d'un entorn lúdic i alegre es vol sensibilitzar i transmetre que aquests infants i adolescents no són diferents dels altres i que, amb l'acompanyament i el suport necessari, les famílies poden fer front a aquesta difícil situació.
Els fons que es recapten amb la campanya van destinats a mantenir la gratuïtat dels serveis que AFANOC ofereix a les famílies, millorar les seves condicions als hospitals, donar suport psicosocial integral i mantenir la Casa dels Xuklis, un recurs temporal d'allotjament per a les famílies que s'han de desplaçar als hospitals de referència de Barcelona perquè els seus fills rebin el tractament.
De 17 a 20h
Gratuït i obert a tothom. Es pot col·laborar comprant la gorra, que té un cost de 8€.
AFANOC Tarragona
Ajuntament de Reus, Federació d'Associacions de Veïns de Reus (FAVR), Unió de Botiguers, Tomb de Reus i Cambra de Comerç de Reus
Instagram AFANOC Tarragona Web AFANOC Web Ajuntament de Reus