Fires i festes
,
2023
Del 2 al 4 de juny
Plaça de la Llibertat

Reus Viu el Vi

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Potser estàs buscant:

Et proposem:

13a edició de Reus Viu el Vi i 4a Mostra del Vermut, la fira de les Denominacions d'Origen de l'àmbit territorial de la Cambra.

En aquesta ocasió hi participaran vint-i-cinc cellers que representen als diversos Consells Reguladors que desenvolupen la seva activitat sota el paraigua de la corporació. És el cas de la DO Catalunya, la DO Conca de Barberà, la DO Montsant, la DOQ Priorat, la DO Tarragona i la DO Terra Alta. 

També hi haurà cellers de referència de la DO Cava i les vuit marques del Vermut de Reus representades en un espai temàtic i monogràfic. En total els assistents podran triar entre més de dues-centes referències representatives dels millors vins del territori.

Horari: 

Fira del Vi:
Dies 2 i 3 de juny: de 17:30 a 23h
Diumenge 4: de 17:30 a 22h

Vermutada:
Dies 2 i 3 de juny: de 12 a 14:30h

Preu: 

 

Reus Viu el Vi:
16€ copa + catàleg + portacopa + 5 tastos + barret de la fira
2€ tast de vi individual
3,5€ tiquet gastronòmic
15€ abonament de 5 tiquets gastronòmics

Mostra del Vermut de Reus:
10€ got de vidre + 2 tastos de Vermut + catàleg + Patates Piqué + Olives La Masrojana + el barret de la mostra
6€ got de vidre + 2 tastos de Vermut
1,5€ Patates Piqué
1,5€ Olives La Masrojana

Organitza: 

Cambra de Reus

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1