Jump to navigation
Dissabte 7 de març
Del 4 al 7 de març
Del 6 al 8 de març
Dissabte 14 de març, 17h
Diumenge 15 de març
Fa el tret de sortida a les Festes de Nadal a Reus la festa d'Encesa dels Llums de Nadal, que enguany començarà amb l'espectacle 'Diamants caiguts del cel' on la protagonista és la Llum del Nadal.
És un espectacle lumínic que sota la premissa d'abaixar la llum de les estrelles vol generar entre tots aquesta energia lumínica necessària per encendre el Nadal de Reus. És un espectacle de llum i música que permet gaudir-lo des de qualsevol punt de la plaça, que reserva una sorpresa final i una obertura màgica de les llums de Nadal.
Després de l'espectacle, un cop encès l'arbre de Nadal, s'encendrà la resta de l'enllumenat de Nadal i es posen en marxa tots els elements i espais de Nadal. Començaran els passis de música i llum de l'esfera de la Llibertat i s'obrirà l'espai Un Nadal Rodó amb la dinamització especial de la Dixie Brand i el carrusel de Nadal de la plaça del Prim.
Gratuït
Ajuntament de Reus
Web Reus Turisme Web Ajuntament de Reus Facebook Ajuntament de Reus